原本今日好好地ga, 而家比阿爸搞到好火ar!!!
心情好down ar......好嬲好嬲ar!!!
佢簡直就係無理取鬧ge! 而家我睇電視將個音響教到0, 唔嘈佢食飯, 佢仲死都唔比......
都唔知佢點諗ga, 成日都以阿爸大唒ge藉口尼同我打橫尼講,
我放學番到屋企唔係好似細佬咁咩都唔理就去睇電視, 玩psp ga!
我都有嘢做ga! 好心佢唔好以為我咁得閒去嘈佢食飯先得ga!
叫我做ge嘢佢自己又唔做, 佢而家唔比我睇電視, 又話聽日就賣左部電視佢, 最多自己都唔睇wor......
賣咪賣lo! 你自己都唔好睇lo!
仲口口聲聲話買部電視擺係細佬房, 得佢有得睇......
我信佢至奇la! 佢真係聽日就賣左部電視佢先算la!
就算佢真係賣呀, 實一個禮拜都唔夠就同細佬係房度睇ga la! 實講過唔算數!!!
而家由頭到尾佢都係想話賣左部電視佢激我za ma! 你以為賣左佢就得ga拿??!!
哼!!! 佢咁講法我遲早咩都唔做得ga la??!! 邊有阿爸咁對自己個女ga??!!
真係愈講愈嬲ar! 佢究竟知唔知自己浪費左我幾多淚水同時間ga??
佢完全唔洗顧及我感受ge! 而家仲要我同佢道歉, 我先唔會ar!!! 你同我道歉就差唔多!!!
而家我就算講咩都會比佢鬧番轉頭ga la! 真係費事同D咁ge人講嘢ar!
話我態度差, 佢仲好講! 我D咁ge態度唔係係佢度學番尼, 可以係邊度學ar??!!
同親佢講嘢都係我錯ge! 咪試下一巴打落尼lo! 你係講得出做得到先好ar!
我認你做阿爸已經算好la! 仲咁對我! 遲早會後悔ar!!!