聽日化學測驗牙!冇帶書返屋企 死得人 不過呢件事我只會比佢發生一次 因為我要開始溫化學 最小都要d
今日我超勁入左5球全靠roger哥好野 分波一流 >小朋友<>不太想長大<he he
要去煮飯lo 打到呢到先 wecome to my blog
you may cm for me!!
我d化學真係死得人
對住班死87真係wase my time 睇下你地升唔升到中六
ic講得啱 應該係連留班資格都唔知有冇(我自己要come down)
太激動!!
It was a lucky day 拾到40蚊分左20蚊比銘豪
haha有波踢lo (我)好屎<說謊的 不過覺得自己都有小小勁