低著頭, 怎麼能看見夢想在招手.
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


完美. 開心 分類: 未分類

今日要去出show. 去青衣聖公會何澤蕓小學進行奏樂.

一點九個字就出發.去到就兩點二.齋坐.坐到三點班先到我地出去表演.

要吹3首歌..準備左咁耐.  就得吹過5分鐘. 不過.  對自己既表現都還算滿意.

係門口等車過陣.校長.miss陳. miss余走埋過黎.   問我地辛唔辛..

miss陳忡帶頭贊我叻仔.同埋贊我聽話.跟住校長亦都贊我.我好開心.

番到學校.見到miss蘇. 而佢眼濕濕咁.    想喊.

原黎佢今日係佢最后一日係棉紡.  聽日就要走啦.

佢祗不過係黎實習.   我就主動上前同佢講野. 叫佢保重.  注意身體. 

有時間就多d番棉紡.  跟住佢就羅左部相機同我影左張相.. 






訪客留言 (返回 i2GeING 的日誌)


xxx 於 2009-06-07 08:46 PM 發表:
你~~~~~~-.-
你講既野~~
完全唔似你喎~_~
你係qz打d野~~
比人既感覺超似d~~
好乖好叻既人
叻到全學最叻-.-
同你係學校有d出入喎~
完係唔同~_~
上面戈d係我既睇法0,0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

        多謝你既意見.
Posted at 2009-06-07 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chow1314520 於 2009-06-07 08:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan_713 於 2009-06-07 08:47 AM 發表:
c0mm3nt.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chun2428 於 2009-06-07 12:15 AM 發表:
comment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-06 11:28 PM 發表:
c0mment`=]
都差唔多嫁啦...
我會嫁啦..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-06 10:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heidicheng 於 2009-06-06 09:03 PM 發表:
c0mm3nT`F0r Y0u
要回架=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2009-06-06 07:24 PM 發表:
cm for u.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-06 05:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-06 03:53 PM 發表:
『♥』`cOmment`『♥』
咁悶呀ma..咪去搵d fD囉..
嘻嘻..搞到您好似我呀媽咁,
叫我唔好落街哈哈.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 268
今日人氣: 0
累積人氣: 1413