低著頭, 怎麼能看見夢想在招手.
2009 年 6 月 17 日  星期三   酷熱


-七月,全力以赴.實現三連冠. 愉快 分類: 未分類

忡有兩日..忡有兩日就可以解放啦. 

唔洗再受考試既煎熬..   

七月.  我要再戰長隆.. 去番禺消暑.   =3=..

長隆太正啦. 之前去都冇咩玩到.. 因為過陣唔舒服..

有全亞洲最刺激既過山車..    

特別係水上樂園..都係全亞洲最大..

世界上水上遊樂設備最多最先進的水上樂園  .@@

快d放暑假 .. 又可以再戰長隆..






訪客留言 (返回 i2GeING 的日誌)


chow1314520 於 2009-06-20 10:10 PM 發表:
呀豬

比個cm你

你可以唔回的

我本身都係暑假可以去長隆的

但係因為h1n1搞到我冇得去

真係勁慘

睇下一個月後仲有冇事

如果唔係我一定去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0VE_U520 於 2009-06-20 07:51 PM 發表:
我去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好,第日約個時間.
 
Posted at 2009-06-20 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj3721 於 2009-06-20 05:36 PM 發表:
同你講返生日快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   妖. 過左先同我講.  ~
   過日同你講你又唔信.   亮哥.我幾時琨過你丫.. @@
Posted at 2009-06-20 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj3721 於 2009-06-20 05:00 PM 發表:
我去過啦,好人!(因為個個都叫你好人)
記回我!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  知你犀利啦. 知你勁啦. ~  =3=
  好人.  係啊. 我成日扶呀婆過馬路嫁..
Posted at 2009-06-20 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2009-06-20 02:38 PM 發表:
CM FOR U.^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MC52088 於 2009-06-20 11:48 AM 發表:
thz.Comm3nt.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rachel351215 於 2009-06-18 05:14 PM 發表:
c0mmEnT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siusnow15 於 2009-06-18 02:26 AM 發表:
never mind.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2009-06-17 02:55 PM 發表:
哈哈。第三明比你啦。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁我就唔客氣啦.  ^-^ /..
Posted at 2009-06-17 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2009-06-17 02:55 PM 發表:
我去,。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 268
今日人氣: 1
累積人氣: 1415