低著頭, 怎麼能看見夢想在招手.
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


快活過神仙. 分類: 未分類

'番工已經係第五日啦..

我係KFC做得都好開心..  

 黎學也. 都唔爭在過d錢啦..

雖然錢係比其他地方少左d.

..但都係做得好開心..   亦都好輕鬆..

幾個經理好好人..冇咩人過陣..

佢地就好似同我地開Party咁.有講有笑..

(經理)肥丁最鹹濕.睇佢戴住副眼鏡斯斯文文.

估唔到佢成日撩d女仔. 忡大大聲咁爆粗..

哈. 搞野..       琴晚做到勁夜.   成2點先走得..

17:00番. 都冇咩點做.    以為11點可以走..

鬼知.. 肥丁嗌我同埋丫Pan. 丫傑留後最尾走. 

頂..   咁就多野搞啦.  要我一個洗曬今日Supply部全部d兜.   

........ (反正係好多.)   過兩個經理就好得閒.  一個訓覺.一個聽MP3..

終於搞掂啦.望下個鐘. 1點52分.. 成2點..    (都未試過咁夜)

冇車搭.  驚驚番唔到屋企..   丫Ring(都係經理)就帶我去眾安街搭小巴番屋企.

屌.愉景新城行道眾安街. 遠到乜咁. 過陣忡落好大雨..   我地四個唯有淋曬雨咁行過去..

哈.  我個人認為我地好瀟灑..  番到屋企.  3點嚕..  立即沖凉. 因為d衫成陣雞味. 好難聞.

沖完涼..就訓覺啦.   訓到今日11點.  就番KFC啦.  食左飯.又開工.  直至到20:00PM.

聽日番10點. + +  .          






訪客留言 (返回 i2GeING 的日誌)


R12U 於 2009-06-30 12:40 PM 發表:
CM FOR U.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jj3721 於 2009-06-29 12:52 PM 發表:
呀朱cherry(miss張)打比我叫我8月幾號返學校練band呀!
一定都有打比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L1KE 於 2009-06-29 12:33 PM 發表:
CM FOR U.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovehong1995 於 2009-06-28 04:11 PM 發表:
cm..祝你工作愉快..加油呀朱
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ho6620 於 2009-06-28 09:52 AM 發表:
cm 4 you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-27 11:01 PM 發表:
哇哇..~!!
好開心w0..
咁就好拉..
祝尒番工開開心心..
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-06-27 10:59 PM 發表:
知道知道..
c0mment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i2GeING 於 2009-06-27 10:21 PM 發表:
第一次出黎做野..
希望自己可以繼續做埋落去.
都幾有意思..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 268
今日人氣: 0
累積人氣: 1417