[*=)   -`智障兒童
iDiot_v3v
暱稱: iDiot_v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2014 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
無聊10o問~3~||
病左-3-''
v__v
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 11
今日人氣: 2
累積人氣: 149
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


無聊10o問~3~|| 分類: 未分類

- 個 人 資 料 -
o1-)花名`恩-3-
o2-)幾碎`13
o3-)生日`8-29
o4-)星座`處女
o5-)住邊`大角咀
o6-)有咩屋企人`
我自己,媽咪,老豆,呀哥,+姐
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 愛 情 篇 -
o7-)而加有冇愛的人`算有/3\
o8-)佢知吾知`我唸,唔知掛
o9-)有冇試過表白`唔敢
1o-)你知吾知佢鐘吾鐘意你`同佢係朋友
11-)點知`點解唔知?- . -||
12-)鐘意一個人有冇理由`冇掛
13-)你會吾會選擇放棄佢`放棄緊-3-
14-)介吾介意佢同其他女仔玩`有D介意v_v
15-)易呷醋的嗎`
算係易-3-
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 朋 友 篇 -
16-)數出7位好友`生,春,珩,華,B,k[唸唔到]-v-
17-)最可愛是`生,春
18-)最令女是`冇-v-
19-)最怕醜是`
2o-)最令仔是`B?
21-)最細膽是`
22-)最囍邊個好友`生.3.
22-)為什麼`小學3年班識到E+( 5 年啦)      [春,仲耐7年-3-不過E+唔同學校啦-3-[
23-)你吾開心時,點個會氹你`我唔開心唔會同人講''
24-)擇友條件是`岩傾
25-)最囍跟朋友做咩`傾計,行街,玩,食野
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 校 園 篇 -
26-)學校令吾令`唔令-_-
27-)學校最令系邊到`
28-)你咩班`A
29-)幾號`29
3o-)班主任是`miss.c
31-)最鐘意咩科`家政,科學,電腦
32-)最討厭咩科`英文,數學
33-)最鐘意邊個老師`冇-v-
34-)最討厭邊個老師`全部
35-)系班到做咩職位`冇-3-
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 雜 撈 篇 -
36-)最驚咩動物`小強+~+
37-)想去邊個國家`台灣,日本
38-)而加最想同邊個傾電話`鐘2既人-v-
39-)囍食咩水果`芒果v3v
4o-)最憎d咩人`姣婆,第三者,唔好果d人都唔鐘2-v-
41-)囍咩日子`8-29  -3-
42-)最深刻系邊日`12-4 3-29
43-)囍咩花`咩花都鐘2
44-)囍咩類型的人`我都唔清楚~_~
45-)覺得自己高吾高`唔高-v-
46-)囍聽歌定唱歌多d
`兩樣都鐘2-~-
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 選 擇 題 篇 [ 2 選 其 1] -
47-)mSn 0r iCq`mSn
48-)sMs  0r 手電`手電
49-)晴天 0r 雨天`雨天
5o-)睇書 0r 聽書`睇書
51-)唱歌 0r 跳舞`跳舞
52-)愛情 0r 友情`愛情;p
53-)SHE 0r Twins`Twins
54-)歌手 0r danCer`歌手
55-)老豆 0r 媽子`媽子
56-)電視 0r 電腦`電腦
57-)上網 0r 打機`打機
58-)早上 0r 晚上`晚上
59-)3男  0r piNkcatcat`3男
6o-)速成 0r 倉頡`速成
61-)牛奶浴 0r 泡泡浴`泡泡浴
62-)啤啤熊 0r 兔仔`啤啤熊
63-)風爭 0r swIm`風爭
64-)中文0r英文`中文
65-)發帖 0r 回復`發帖
66-)白飯 0r 粉面`白飯
67-)滑鼠 0r keYb0aRd`
滑鼠

- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 無 聊 篇 -
68-)最有回憶既地方`勁舞-v-
69-)有咩回憶`識到佢
7o-)幾碎讀小學`6?
71-)細個時得吾得意`算._.
72-)每日基本有咩餸食`豬肉-3-
73-)食幾碗飯`1碗
74-)你覺得將來老公/婆點樣既`一定係我鐘2既*0*
75-)有冇諗過幾碎結婚`若有,,幾碎`25  -3-
76-)聽過咩承諾`老婆我愛你一生一世,應承你我地永遠唔會分開。
77-)有冇介過手`有(冇流血-3-)
78-)感覺如何`小小痛
79-)有冇人暗戀緊你`我唸冇-v-
8o-)有冇人向你表白過`有掛
81-)心目中朋友是什麼`對我好:)
82-)愛情又是什麼`我唔知-~-
83-)什麼最重要:愛情,朋友,家人..`愛情?
84-)有咩歌可形容你同朋友既關係`You  Are  My  Best  Friend
85-)用一首歌去形容你同愛人的關係`都冇愛人-3-
86-)你而加既心情點樣,用一首歌表達`不痛
87-)想同朋友講咩`我愛你地- . -''
88-)而加想對情人說什麼`冇情人呀-3-
89-)你拍過幾次拖`唔知-3-
9o-)有冇值得回憶的事`算有
91-)你覺得你而加既情人系米你將來既老公`冇 情 人
92-)你有幾愛佢`冇情人呀-v-
93-)你會為愛而死嗎`我唸唔會掛,我會選失憶-3-
94-)你錫吾錫你個情人`有果陣會錫._.v
95-)佢愛你嗎`
e+冇情人-v-
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
- 結 局 篇 -
96-)就尼做完,開心嗎`唔係幾開心
97-)對尼個`1oo問有咩評價`記起d唔開心既野-_-
98-)而加有冇聽歌`
99-)差1題咋,支力嗎`
1oo-)做完勒,有冇想感謝人`自己-v-同D'fd


無聊玩下-3-v



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


病左-3-'' 分類: 未分類

幾曰冇上._.

大家掛唔掛住我?xD''


a幾日   差唔多日日都開住冷氣訓

所以搞到病左!;;我家姐都係-3-



以後都唔塔巴士-v-

話說某1日 塔巴士去左九龍城買野;

買完野之後塔反巴士  反屋企''

架巴士勁[搖]囉 

[搖]到我想嘔-_-


冇咩野想打;;

有入過黎睇既 流個cM比我啦;]



2009 年 5 月 27 日  星期三   驟雨


v__v 愉快 分類: 未分類

係到開左個Blog 2-3日啦+_+

但係e+先打第一篇

聽日 好似唔洗反學^_^



金日好似落左好大雨

我又冇帶''姐''喎

搞到-d 反唔到屋企-3-''

不過我最後都係冇等雨停

就跑反左屋企!''

最後當然係濕哂啦-3-



招大量朋友+v+''