WILL YOU TAKE MY LIFE :D?
Solitary moment.
iamTY
暱稱: 亞刑.
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
G-Dragon :D
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

   好耐冇上MABI
  好耐冇上MABI
(好耐冇上MABI

由朝Hea到晚.


唔想要功課.
唔想番到去抄~__~
次次全班答案都1樣
miss又唔鬧 勁好笑
巴斯1定又話 GOOD~
我比佢影響左 成日講good
覺既請舉手! (得閒理你?

關係過於複雜
解決不了.
等'關係'自己解決






訪客留言 (返回 iamTY 的日誌)


princE6_09 於 2010-02-12 11:33 PM 發表:
c0mment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TChunG 於 2010-02-11 11:44 PM 發表:
條撚好大
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-02-11 11:36 PM 發表:
丫 = . 3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-02-11 11:36 PM 發表:
2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2010-02-11 11:35 PM 發表:
2 T__T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-02-11 11:34 PM 發表:
1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]