WILL YOU TAKE MY LIFE :D?
Solitary moment.
iamTY
暱稱: 亞刑.
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
G-Dragon :D
2010 年 3 月 2 日  星期二   陰天


2010-03-02 分類: 未分類

幾日冇打qz?____?

唔夠訓
但係唔想訓
最想同您傾電話傾電話:D

今日番學..

超級開心
同琴日勁大分別
咩事囧?
我有幻覺???

今日週會係頒獎..
全程hup眼訓
聽到掌聲就拍手
跟住又繼續hup..勁野-_-

星期4有訓練日營
等死啦我~___~

MAOU;






訪客留言 (返回 iamTY 的日誌)


m0_m0 於 2010-03-09 08:40 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-03-08 06:59 PM 發表:
CMCM~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-03-03 09:16 PM 發表:
c0mment .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



princE6_09 於 2010-03-03 04:06 PM 發表:
c0mment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TChunG 於 2010-03-02 11:06 PM 發表:
訓練你點樣渣筷子!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2010-03-02 10:28 PM 發表:
加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]