WILL YOU TAKE MY LIFE :D?
Solitary moment.
iamTY
暱稱: 亞刑.
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
G-Dragon :D
2010 年 4 月 22 日  星期四   陰晴不定


2010-04-22 分類: 未分類

yo..派左中文
成績=
出乎意料

有2份卷;
第1份=82.5/100
第2份=88.0/100
比人話痴線-w-;
聽日派bio啦..好期待!
我目標係勁過Mandy\3/

今日就要決定音樂考試唱咩歌喇
我仲未揀好..
旅行的意義?
定有其他建議~

超級眼訓and眼訓
上個星期冇好好咁訓過
趁呢幾日好好訓番教;D






訪客留言 (返回 iamTY 的日誌)


purple_wg 於 2010-04-23 08:07 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yumikolam520 於 2010-04-23 02:42 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



silvia_lvdou 於 2010-04-22 10:24 PM 發表:
cm*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TChunG 於 2010-04-22 10:10 PM 發表:
等我擊敗你啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-04-22 09:39 PM 發表:
中文我都係岩岩好合格. .你 .. ?! = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xan_W 於 2010-04-22 09:38 PM 發表:
哇 勁高分囉咩事 -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



princE6_09 於 2010-04-22 08:01 PM 發表:
勁w0-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2010-04-22 07:50 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]