WILL YOU TAKE MY LIFE :D?
Solitary moment.
iamTY
暱稱: 亞刑.
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
G-Dragon :D
2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


2010-04-30 分類: 未分類

很好我終於換相了;D

不過我已經剪左頭髮~
個陰剪到唔過眉
即刻變左細路樣=__=;

派哂卷
估唔到phy竟然合格
上次=49/100
今次=64/100
很好
商經係唔合格既~

今日上chem佬堂
上午10點話要開冷氣!
凍死仲要開!有問題..

普通話小組討論抽組..
只能說是

直覺
愈黎愈
愈黎愈明顯
搞咩?






訪客留言 (返回 iamTY 的日誌)


xan_W 於 2010-05-04 07:58 PM 發表:
c0mment. 個頭幾好睇 ~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2010-04-30 11:38 PM 發表:
老婆永遠都是最美的=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ktp21046 於 2010-04-30 10:27 PM 發表:
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TChunG 於 2010-04-30 10:25 PM 發表:
第一..
c0mm3nt!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]