|
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 2009-06-13 |
分類: 未分類 |
無啦啦停咩課牙
搞我到係屋企痴痴地.
雖然我唔知chingbaby係邊個.
但我知道你今日 B-day
我祝你happy birthday [v3v]
自制banner- -




atung.我送比你既Hong Shi

sherby.我送比你既Renee

|
|
|
勁ahhhhh. 我地中學冇得停課 v3v c0Mm3nt
|
|
|
Ckumty 於 2009-06-14 09:32 PM 發表:
Comment"
|
|
|
ching 傻傻地xd 講野好好笑 :) b-day快樂
|
|