Yo man >!
買左Hello kitty 公仔
係 baby 黎牙
so cute 呢 xd : )
某某人
話$16xx 好貴牙
我仲要賣埋部 ice-cream 機
都話貴.
都kai kai地xd
明天返唔返學好呢>?