.__. 虹虹生日快樂^^
.__. 今日系Mr.顯同MsCarman既結婚大日子:)
.__. 恭喜^^新婚快樂;D 百年好合,永結同心xd
.__. 快啲生反個b=) 新年又可以逗多2封利是*v*哈
.__. 老公,我要結婚呀;p 我地要幸福快樂呀^^
.__. 如常同老公反學-3-比琴日遲左
.__. 物理\3/吾識- -'' 用左半個鐘訓教
.__. 訓到手卑,手痛囉咩事;o)
.__. 生教/口\考天才;D 成part冇做;$
.__. 冇溫書系甘架啦-,-亂做萬歲`
.__. 遲啲有可能要搬屋\口/
.__. 都吾知自己到底系開心定傷心= =!
.__. 由住個刻,真系好想搬架:p
.__. 因為西貢個度實在比我感覺好驚好恐怖;o
.__. 村屋..夜晚黑晒a_a驚到痴線/口\怕有鬼囉o咀~3~
.__. 琴日,丫爸收到電話v3v話我地有可能要搬.0.
.__. 因為呢間屋近鈄玻,懸崖,有危險!
.__. 有機會要拆左屋企/3\整鈄玻,懸崖個度t^t
.__. 到時,都吾知要搬去邊啦-3-九龍新界港島定系...?
.__. 突然好驚搬屋,我怕要搬到好遠...!
.__. 打到呢度,我竟然為左屋企而想喊=3=
.__. 定系為左啲咩而喊呢xd-_-
.__. 雖然西貢只系住左幾年,但系有感情/0\
.__. 聽丫爸丫媽講,丫爸為左我地住得好d,
.__. 自己出錢出力整鈄玻,懸崖個啲位置t3t
.__. 仲系屋企出面種花;o 如果要搬,就白費心機啦~