iamchingxd
暱稱: `Ching.b :$
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
火柴人時鐘
 
2010 年 1 月 19 日  星期二   
 
 
                394 Days;)
 

.__. 虹虹生日快樂^^

 

.__. 今日系Mr.顯同MsCarman既結婚大日子:)

.__. 恭喜^^新婚快樂;D 百年好合,永結同心xd

.__. 快啲生反個b=) 新年又可以逗多2封利是*v*哈

 

.__. 老公,我要結婚呀;p 我地要幸福快樂呀^^

 

.__. 如常同老公反學-3-比琴日遲左

 

.__. 物理\3/吾識- -'' 用左半個鐘訓教

.__. 訓到手卑,手痛囉咩事;o)

.__. 生教/口\考天才;D 成part冇做;$

.__. 冇溫書系甘架啦-,-亂做萬歲`

 

.__. 遲啲有可能要搬屋\口/

.__. 都吾知自己到底系開心定傷心= =!

.__. 由住個刻,真系好想搬架:p

.__. 因為西貢個度實在比我感覺好驚好恐怖;o

.__. 村屋..夜晚黑晒a_a驚到痴線/口\怕有鬼囉o咀~3~

.__. 琴日,丫爸收到電話v3v話我地有可能要搬.0.

.__. 因為呢間屋近鈄玻,懸崖,有危險!

.__. 有機會要拆左屋企/3\整鈄玻,懸崖個度t^t

.__. 到時,都吾知要搬去邊啦-3-九龍新界港島定系...?

.__. 突然好驚搬屋,我怕要搬到好遠...!

.__. 打到呢度,我竟然為左屋企而想喊=3=

.__. 定系為左啲咩而喊呢xd-_-

.__. 雖然西貢只系住左幾年,但系有感情/0\

.__. 聽丫爸丫媽講,丫爸為左我地住得好d,

.__. 自己出錢出力整鈄玻,懸崖個啲位置t3t

.__. 仲系屋企出面種花;o 如果要搬,就白費心機啦~

 
 
出爐時間:2010-01-19 12:04 PM