★2009-11-05
★- [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2-11 ENG CHIST 放左wif愛人魚屁婷番我hm 婷個m巾袋 hahaha.. 3-11 BIO 通識 超凍!!!! 4-11 Chem 成日都同yuhongkei一齊 同佢番屋企換衫再去廣華探丫婆 傾計好正 hahah BURGER KING (Y)(Y)(Y) 之後再去番醫院坐=_= 等佢baba過黎車丫婆出院 去佢mama度再番丫婆屋企 3:30番沙田再bk hm 超眼訓# 今日夠晒(等燉登燉等)haha 5-11 正常番學又遲到!累到屁都遲左 va堂最正haa(耍盲雞,影相,聽歌,自出自入)