|
|
|
★:) |
★- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
NICE DAYZ :)
2009.july.25
TST;wif so many people dinner
感覺好好haa好耐無咁多人一齊食飯嚕
又坐私家車來回;超頭暈+想嘔-_-!
呢排訓教成日發夢;d夢好鬼搞笑haaaa
2009.july.26
6點帶埋我隻寶貝lucky哥出狗公園
坐私家車again!!吾係幾鍾意-_-;我暈隻狗又暈;超嚴重囉lucky
玩左陣落雨;lucky出左去淋雨haa
停左陣過番旺角食飯;又落雨;我成身濕晒- -
落雨真係好鬼煩
殘!
 
 
我是某君你好嗎我直說我太喜歡你
|
|
。2009-07-27 01:06 AM |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | »
|
|