今日係24號喇~~十分期待~
shall25號番黎~澳洲之旅完結喇佢~~
好緊張><~~~佢之前同我講已經影左成600張相=.=
我睇佢點上傳到佢個相冊到~上傳死佢~
d暑假功課~~淨係得英文做左=.=~仲要唔係自己做~
阿周表姐幫我做架添=3=~~真係辛苦佢~下次請佢食飯補番~
前幾日去左貓姐屋企~同阿烈~阿ming~心姐幾個人去-3-~
幫佢隻雪橇沖涼=.=~~沖完諗住帶隻狗出去跑下喇~
頂佢個肺~~落雨=.=之後8點半走人~走果陣周表姐岩岩好到~
冇計~夠鍾閃~唔係再夜d冇車出黎天水圍~就要係佢度過夜~雖然唔係第一次~
果陣落勁大雨=.=~~拎住把遮都濕晒~~
之後都冇出過街.............係屋企悶~~
不過究竟個路人係邊個呢..........語言好熟............
|