今日係薯仔屋企訓緊~8點幾~~阿妹打黎問我係邊~就黎9點要番小學~
之後換衫落樓~去搭的士番天恆~之後番左屋企刷牙換衫~整埋個頭就出番去搭的士~
去到天瑞搵阿妹-3-~~頂~~9點31到~等到9點40分先見人=.=~~~
之後係m記買左個包就搭輕鐵番洪水橋~~番到去去左大發度搵輝仔佢地~
之後一齊番小學~~一入唔係去小學而係去玫瑰堂度~~之後見到陳日君師機~~
之後做完晒d野~見到林主任~啊唔係~前任林校長上台拎份紀念品果陣~
全場哄動~~完晒之後~~就過番小學度~~同左好多老師易相~~
有楊sir~陳sir~湯老師~潘老師~錢老師~林主任~范校長~劉寶雲no.1~~哈~~好多好多><
之後拎左兩個獎杯番屋企~~阿輝仔同肥仔順走先~~之後我地番多左一陣就同阿蟲~阿狗~我~阿雞一齊去7仔飲野~
企係度吹水~企到腳攰攰地就去左天瑞m記坐~~我同阿雞兩個人食一個麥樂雞餐加大-3-~~好似唔夠食~~
之後坐係度傾計~~坐左好耐~~坐到差唔多5點幾~打俾薯仔~嗌佢落黎~~之後就去左我屋企-3-~~
番到黎~坐左陣~家姐張BB床送到~~我同薯仔兩個人夾手夾腳砌好左~~
扭d羅絲扭到手都痛~~嗚~~之後坐番埋電腦見到佢~不過只係求其應左我~~
不過睇得出佢唔開心~之後佢話遲d搵我~~唔緊要喇~等佢開心番d先~~
|