今日無驚無險就放學~
放學之後同貓姐.ming.心姐.文瑋.阿烈.高人.燒賣.阿嗄.阿踩.偉琪.(唔知有冇漏)
係小食部度玩~不過貓姐就幫文瑋佢補數喇~
我飲左兩盒朱奶~飲到想嘔-3-
之後勁係度玩~玩到成6點幾先走人~
走果陣見到miss葉~同佢傾左陣~就一齊行去搭車~
之後見到miss神神秘秘傾電話~
原來係佢個妹~~嘩~~兩個好似樣啊~~
之後係t字路口同miss分開左行~~
去左搭的番屋企~~今日都算攰~~