今日~一早起身~就同阿爸阿媽~~3個人去飲茶~~
飲完之後我就搭車過黃崗~~去2家姐屋企度幫佢拎個金手鐲俾表妹~~
之後又同佢去東門度行街~~買左隻衫~~一件褸~~~之後就搭車出番黎香港~~
搭d直通車~~直到愉景新城度~~一去到~全家人最早到係我~~就四維行啦~~
行左陣~阿爸打黎問我係邊~~我就去左搵佢喇~~之後同佢去m記度食左少少野~~
之後阿媽都黎左~~係m記度坐左陣就直接去間酒樓喇~~一入到去冇咩人既~~
我一去到~阿姨果d就即刻話:個表哥終於黎喇~~~~我呆晒~乜我咁重要架咩???
之後我抱住表妹影左一張相^^
之後d人陸陸續續咁黎喇~~8點半度開席~~因為餐m記既關係~~
我食左少少野已經好飽~~~就係度打機~~一路打到佢地食完野~~成11點幾諗住去搭巴士果陣~~
舅父話車我地番天水圍~~於是又唔使去等巴士~~以極速番到天水圍~~
好攰~~不過都好開心~~表妹個樣好得意^^
|