iamkamaN
暱稱: kaman
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><
轉轉轉轉轉*
MISZ*
2日的事*``
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 34
今日人氣: 2
累積人氣: 3391
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                      
2006 年 8 月 9 日  星期三 晴天
破戒了*嘻!! 驚訝

今日..11點幾起左身!哈..睇到"青出於籃"..

之後, ,玩電腦!傾電話..4點幾出街*

行元朗*6點幾..奶怪黎埋!行行行..出面真係好熱囉!

之後行去千色..中途..食雪糕!好味..

睇電話!哈哈..媽咪話星期日買電話啦..同家姐..

開心死我啦!之後..係咁玩!笑死我!

之後..上左千色到..玩Try me*勁好玩!哈..

THEN*9點幾就返屋企LU,,,因為要睇愛情全保*

哈..之後好大獲!行錯晒D路..搞到當失路囉*

黑媽媽*勁驚囉!仲要無乜人..諗住打電話求救!

BUT..最後..搭的去元朗西鐵站*唉..中途,,係咁俾人鬧囉*

係咁鬧8婆!想死..*嘻..SOR呀!我都唔想..

跟住..搭西鐵*我地係架車到狂玩*``好唔好彩..

見到...........SHIT*o左今次真係!哈..

之後就落車..返屋企!10到返到去..好彩趕得到姐!

睇完就玩電腦LU*沖涼..今晚早D訓先*

因為聽日要返最後既1日學呀!

PS;;;;唉..好唔開心囉!等到D人等到發脾4!..不過算lu..自已傻姐!

ps;;;;哈..聽日要去唱kkkkk呀!

PS;;;;;今日乜都破晒戒啦!```

pS;;;好緊張呀!聽日唔知點呢?!!

 

刊登時間︰2006-08-09 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                      
2006 年 8 月 7 日  星期一 晴天
哈哈哈哈哈..LOVE* 愉快

今日好早就起左身啦!因為有好多野要搞啊*

睇電視*玩電腦..哈!!玩玩下,,呀姨就到左LU*

嚇親媽咪呀!嘻..好夠驚喜*跟住繼續玩電腦..

哈..愈黎愈多人啦!12點就同表姐出去FIND家姐&剪頭髮*

嘻..洗頭條友..都靚仔!跟住等左好耐*因為表姐剪先..同1個人剪..

哈..佢剪左成粒鐘..我剪左3個字到*好晒囉我..剪左88蚊.FUCK*

1出到黎..家姐講左句野""你剪左好似無剪咁囉*晒錢!""O晒囉..

我都覺..88蚊咁就無左啦!之後就陪表姐去影學生相*哈..

去到個廁所..狂影相!跟住就去FIND媽咪果D..飲茶!

嘻*大姨媽都黎左!我地都無遇到呢part既*我都有D驚喜呀..

飲完就返屋企LU*之後去羅蛋糕..靚爆呀!麻雀蛋糕!遲D放相上黎先..

跟住玩電腦..玩玩玩玩..玩到6點幾,,老豆返到黎*整野..

哈*媽咪同呀姨果D去左行街..返到黎酒朗*哈..我地成班沖左出去..

玩紙炮*哈..嚇死佢地..嘻!搞到成地都係紙囉..好彩無人知*

即刻返屋企..笑死!無幾耐,,呀叔都黎埋!哈..MY water fish*嘻

等齊人''哈..食蛋糕啦*嘻..好開心啊!媽咪都唔知我地買左蛋糕家..

開心死佢啦!哈...影相*之後就整野出去食飯啦..

哈..1路行1路玩..笑死我*

之後食飯啦..屌*食果陣..好LUN火真係!勁想走..

但係今日唔想搞事!SO自已忍左去!

食完就同家姐去睇錶*哈..睇中左隻..4百幾蚊..

哈*我都係羅黎玩下姐..睇下算啦!THEN去睇3..

10幾就返HOME LU*哈..呀姨果D走左..

開"木台"..同媽咪..姨媽..家姐&姐夫打*

哈..打到3點幾*贏左40蚊到*嘻..開頭仲多家!100蚊..

不過後尾輸左*之後家姐同姐夫走LU*

我就沖涼..整野果D*哈..今日真係好開心呀!

4點幾先訓..支力死啦!

刊登時間︰2006-08-08 03:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                      
2006 年 8 月 5 日  星期六 晴天
好失敗啊*!``>\/<'''' 開心

今日12點幾就醒左LU*THEN PLAY 電腦..

MSN同睇碟!跟住HELLO D人又唔應機,,搞到我悶死啦!哈..

1日到黑都食野..真係肥死我啦!玩玩下..電腦*俾人搶左囉..

SO..無得玩*跟住同家姐傾電話啦!

哈*我1路傾..媽咪1路跟住我笑..勁搞野*笑到我咁滯呀*哈..

跟住佢又講埋D咸濕野*勁O咀呀!嘻..

之後幫佢手煮飯*哈..不過整親囉!勁失敗..灰..

THEN..食飯!睇左陣電視.."花都大戰"見過..SO唔覺得好睇囉..

跟住就玩電腦!MSN..篤球..哈..篤上癮了!

P.s'''''唉..今日挑機失敗了!

        下次1定要贏呀!哈哈哈哈*

 

刊登時間︰2006-08-05 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]