今日好早就起左身啦!因為有好多野要搞啊*
睇電視*玩電腦..哈!!玩玩下,,呀姨就到左LU*
嚇親媽咪呀!嘻..好夠驚喜*跟住繼續玩電腦..
哈..愈黎愈多人啦!12點就同表姐出去FIND家姐&剪頭髮*
嘻..洗頭條友..都靚仔!跟住等左好耐*因為表姐剪先..同1個人剪..
哈..佢剪左成粒鐘..我剪左3個字到*好晒囉我..剪左88蚊.FUCK*
1出到黎..家姐講左句野""你剪左好似無剪咁囉*晒錢!""O晒囉..
我都覺..88蚊咁就無左啦!之後就陪表姐去影學生相*哈..
去到個廁所..狂影相!跟住就去FIND媽咪果D..飲茶!
嘻*大姨媽都黎左!我地都無遇到呢part既*我都有D驚喜呀..
飲完就返屋企LU*之後去羅蛋糕..靚爆呀!麻雀蛋糕!遲D放相上黎先..
跟住玩電腦..玩玩玩玩..玩到6點幾,,老豆返到黎*整野..
哈*媽咪同呀姨果D去左行街..返到黎酒朗*哈..我地成班沖左出去..
玩紙炮*哈..嚇死佢地..嘻!搞到成地都係紙囉..好彩無人知*
即刻返屋企..笑死!無幾耐,,呀叔都黎埋!哈..MY water fish*嘻
等齊人''哈..食蛋糕啦*嘻..好開心啊!媽咪都唔知我地買左蛋糕家..
開心死佢啦!哈...影相*之後就整野出去食飯啦..
哈..1路行1路玩..笑死我*
之後食飯啦..屌*食果陣..好LUN火真係!勁想走..
但係今日唔想搞事!SO自已忍左去!
食完就同家姐去睇錶*哈..睇中左隻..4百幾蚊..
哈*我都係羅黎玩下姐..睇下算啦!THEN去睇3..
10幾就返HOME LU*哈..呀姨果D走左..
開"木台"..同媽咪..姨媽..家姐&姐夫打*
哈..打到3點幾*贏左40蚊到*嘻..開頭仲多家!100蚊..
不過後尾輸左*之後家姐同姐夫走LU*
我就沖涼..整野果D*哈..今日真係好開心呀!
4點幾先訓..支力死啦! |