I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2008 年 1 月 25 日  星期五  


沒有任何原因

今次我真係好唔中意

點解一d明明係我回憶既野要由你去張佢攤返開?

本來我已經唔記得曬

我更加唔想自己記得

點解你可以咁幼稚做出一d咁天方夜潭既事?

我覺得好恐怖!

我覺得你必須為呢件事去認真諗一諗

你知唔知自己做緊咩嫁?

唔好成日得意忘形

見好就收對你有好處

總之我完全唔覺得好笑

 

有一樣野真係好岩

我唔知幾時開始已經留意到

係巧合? 係緣份? 定係呢個社會已經變得咁恐怖呢?

係我中四之前從來都唔知有呢個情況既存在

直至而家......我覺得十個有八個都係喇

刊登時間:2008-01-25 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]