I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 1 月 25 日  星期四  


興奮

今晚做左好多白痴野!

跟得 曾 先 生 多果然唔同 D  

有時時間過得快

有時時間過得慢

快好定慢好呢?? !

。 我已經有答案了 =]

今晚心情都幾有趣 ...;-)

哈哈哈~ 就一於唔訓啦=]

雖然有D 悶...

但係... 我有秘密行動! 嘰*

 

刊登時間:2007-01-25 02:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]