happy day` 金日12點幾就起身,then玩電腦` 2點到就出去*搵liza,等zoey=) 去佐曾姐屋企睇碟,myrrh2請食蛋糕* 跟住到教會家聚,完佐係到食野同傾計:) 之後同myrrh2,dom,zoey,琪妹,liza妹,kong`hea佐1陣` 買佐很9沒有食的綿花糖'hehe.....開心 7點到就走人`回家去v3v ps:) ah bee`金日放我fly機*我應成佐你`你反而冇黎..?