今日去冬日美食嘉年華,but個地方好細law...而且又得好少嘢食,我買咗杯芒果益力多多,幾好味ga!yesterday實在買得太多嘢喇,今日唔想做"咕喱",so我冇買嘢呀...之後去咗海港城影相,睇magazine影到架火車好靚ga,but去到就唔覺得靚不過我都有影到架火車...