Wingの開心日記
因為我實在有太多唔開心嘅經歷喇,所以我只係會記低d開心嘅嘢,希望你睇完之後會同我一樣咁開心啦,記住留言比我呀!
iamlychee
暱稱: Wing Wing 豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Halloween@Lan Kwai F...
懷舊飲食
為食豬...
新華餐廳&大埔林村
行花市...
文章分類
全部 (137)
化妝 (15)
化妝job (10)
生活記錄 (54)
吃喝玩樂 (57)
整嘢食 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 16
今日人氣: 1
累積人氣: 881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


09台灣の旅 Day 1 分類: 吃喝玩樂

 

今次唔駛好似上年咁咁早起身,架機飛12pm,但係咁就冇咗半日,不過有得搭無人駕駛列車去閘口去到台灣機場就要即刻攞泳衣,因為要去浸溫泉,lee個溫泉大過上年嗰個,我大部份時間都浸咗喺42度嘅池入面,其他嗰d都唔係好夠熱(我覺得)!不過夜晚就住咗喺1間哥爾夫球渡假村嘅酒店,我勁好瞓呀,唔知係咪因為太疲倦而又浸完溫泉嘅關係呢?

P.S.我去到台灣過紅外線探熱機嗰陣比人捉住叫我再探1次熱,check到我38度,佢就叫我去另1邊等1陣,我心諗"我都冇病,你唔係諗住遞解我出境ma..."等咗5分鐘佢再幫我探熱,探到我37.5度,佢叫我要留意下,我比佢嚇咗一跳我幾驚佢以為我發燒,要我隔離ga...

 






訪客留言 (返回 iamlychee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]