今日食飯聽到一個令人O晒嘴H事,地點係美食廣場,故事主角係同我哋同^H另一家陌生人,阿爸同阿媽一齊叫咗個2人套餐,有2個餸,2碗飯,2碗湯(粉絲湯&酸辣湯),1籠小籠包&2杯豆漿!首先係阿爸話個餸唔好食,又話個飯唔好食,喺度係咁講嘢 咁lee d個個人口味唔同,你唔啱食H咪以後唔好幫襯law...之後又話個小籠包冇醋比佢點,乜佢唔識問人H咩?我懷疑係佢自己冇契N真 跟住阿媽飲咗啖酸辣湯之後竟然話"嘩...乜d湯又鹹又辣ga?" (酸辣湯就梗係辣ga la,白痴),阿仔飲咗啖就話"嘩...d湯又酸又辣" (低能...酸辣湯ma,梗係又酸又辣ga la),之後阿爸又話2杯豆漿係凍H所以唔飲(d staff已經係斟定一杯杯ga la,凍極有限啦),lee家人真係有d問題,既然咩都唔啱食咁做乜要出街食飯?不如番屋企食啦!美食廣場d嘢都未必一定係好食ga,只不過係有多d嘢食比你choose之ma!仲有就係話明係酸辣湯ma,就一定係酸&辣ga la,唔通甜H咩!最離譜就係嘈住我食飯,d人真係唔知自己嘈住人哋食飯嗰wo
|