
今日去蓮香樓飲茶,見到其他人自己搵位,我咪又自己搵位law,點知待應叔叔見我好無助,就幫我搵位,我要咗茶盅,不過都唔識點倒茶,但係有人教我,好快就學識 lee度係要同人鬥快搶先可以食到新鮮出爐H嘢,初初我係見到好多人圍住個點心阿姐先知,但後尾我企喺近廚房位置,我就好順利咁要咗d點心,要咗蓮蓉包,鵪鶉蛋燒賣,魚翅餃,淮山雞扎,蝦餃,馬拉糕&豬肚燒賣,我比一個同檯但係唔識Hauntie以為我係喺外國番嚟,因為佢見我狂影相 (我都想H,不過我唔係law),埋單都係$120左右,其實都唔算好貴,不過食得咁開心,冇所謂啦!P.S.同人鬥搶嘢食真係好好玩呀
|