我超開心的
因為今天I.S.(湯牛眼)
本來以為牛眼很大的
原來
很刺激的!!
可惜沒有相機
要不我一定會拍下這個過程
可能我有些變態
但是我真的很興奮
用手握緊牛眼
然後剪開
就會有些液體出來
最後lens就會出來
可能我形容得不夠好
都是大家親身體驗吧XD
今日我生日
好開心
因為我果個小學best fd
仲會記得我生日
唯一唔係咁滿意既係
昨日係黑色星期五
黑到貼地
唔記得帶 s bk
生日蛋糕要自己買
又差d趕唔到船
不過今日都係好開心......(閱讀全文)
溫書li個問題
我已經
plan好哂
唯一改變既係
打少d機(1h)
重要狂做paper
我要比上年更加努力!
到左今日之後
我都唔會點on
繼續潛水
(可能sat 同sun會on既......(閱讀全文)
今日係船到
我啦Zoey啦同一個F.4的人一起吹下水
佢話學校一年比一年差
升到大學o既
都係得47個人
如果5係頭50名
都好難入到
佢友話如果我們而家仲5努力既話
都好難追到
如果5好彩
去到F.......(閱讀全文)
啱啱睇完火影忍者劇場版-失落之塔
好好睇
不過唔係好滿意個結局lo
佢地要忘記哂果d記憶><
下面果首歌好好聽ga
...
今日要同大家講既就是
命運!!!!
一般人都係覺得::
1.命運係天注定既
2.命運係由人創造出黎既
我哩個不是一般人的人
當然唔同d
我覺得呢
一開始的時候
個天有好多條路比你......(閱讀全文)
大家好
我有一個不太好的消息
就是...
我要上內地
>>玩
大家不要太掛住我哦
22,23,24
都看不到我的
我會十分十分掛住你們的!
今日係個好特別的日子
點解﹖
因為
冇咩特別
我都知你好想打我
不過
做幾下深呼吸...
得左
--------------------------------
唔...
其實我冇話可......(閱讀全文)