iamviola
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 12 月 8 日 星期五
唔like
好憎
我好憎我地班某幾個人....
相信我個班d人都知係物誰^^
好賤啦佢地
叫佢食屎啦
刊登時間︰2006-12-09 05:56 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 iamviola 的日誌
)
sally1014
於 2007-01-06 10:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
[
返回 iamviola 的日誌
]