2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


唔like 呆滯

好憎

我好憎我地班某幾個人....

相信我個班d人都知係物誰^^

好賤啦佢地

叫佢食屎啦

刊登時間︰2006-12-09 05:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 iamviola 的日誌)


sally1014 於 2007-01-06 10:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]