唉"
電腦攞左去整"好唔方便"而家都係係人地屋企都打bg",,,,
做報告做唔到"做功課又做唔到"
死得未呀"
電腦呀電腦"我等緊你返來呀"
我好掛住你呀"my baby"
嘻"
今日係halowin"
萬聖節快樂呀!!!
今日去左關前街到做報告"
訪問左一啲後生仔一啲遊客一啲老闆(佢地都好好人)"一啲老人家(佢地就越叫越走=.,=)"
都醉後我地去左一間街邊檔既糖水鋪"我地開頭企左係到諗問唔問呢間好呢"
之後冇啦啦係戈到食緊糖水既男人同我地講︰我請你地食糖水啦"坐啦"
之後彤姐下左一聲"佢又繼續重複多一次岩岩戈句野"彤姐又下左一聲"
我地問彤姐︰你識佢嫁"彤姐話唔識"cici講︰算啦"我地坐啦"反正我地都要食嫁啦"
咁我地坐左......(閱讀全文)
近排冇得上網"
至到下星期二....
因為派左數學我fail左"44分呀"
中文仲唔掂...29分.....我唔打算比媽佢簽名....
唔係我又冇得上網"
老婆呀"好掛住你呀"你有冇掛住我呀"
老婆"
我只係鍾意你一個咋"
我愛你"