2010 年 4 月 10 日 星期六  |
2010-04-10  |
分類: 未分類 |
‵ 琴日朝早番去練習
‵ 中文堂測古詩詞
‵ 唔識默 靠縮印 超驚比弱智捉
‵ 數學堂連堂 釣魚 釣到超辛苦lo
‵ 體育堂跑圈 10圈 跑完差d暈低
‵ 晏就上英文.電腦 初二級上小一堂 爽yy
‵ 放學飛番屋企換衫 去接欣放學
‵ then番歸睇片
‵ 一日就咁過左啦
‵ 今日冇野做 等人約
‵ 下星期超多野測 唉..... 煩煩煩
‵ THE END
|
| 發表時間:2010-04-10 12:24 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|