x相遇.別離x
...My FAmily Is nO.1...
 
 
 
 
 
 
 
 

2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


飛鷹!! 開心?? 分類: 未分類

呢三日都去左飛鷹呢個鬼地方

一去到  好似坐監咁

嘩! 門口個個休息區都有個籠係到

超恐佈!!   入到房  名正言順係''木板床''

跟住D 教官第一日又恐佈

仲記得個口號係''學不停 要入營 我要創造好前程''

日日唔叫都冇得食飯

唉!!    第二日6:30  個教官大叫''起床''

個個即刻唔知咩事起身

我即刻同敏怡落左去

見到敏怡好唔舒服  原來佢發燒

就拉左佢去''蒙羅麗沙''度

跟住佢地就等到衛生局開門去睇e生

39度ar.....

第二日ge晚上   環保fashion show

一豪超索!!!!迷你短裙....

班長.....索爆!!!

我地叫到聲都沙哂   超好玩!~

最後一日    大家都''依依不捨''離開

大家睇左三日以來ge相    更加難忘

仲有係三日以來   笑到我死

個個昌哥  無端端笑  教官過來把頭望住佢

佢先知咩事   個個龍偉教官話''我都認得你了  經常在笑  傻呼呼的""

搞到個個都係到笑...哇哈哈@~

昌哥你係得ge

  唔好講咁奈!!!    但真係好想到星期一     因為可以練習  可以為學界奮鬥 

我一定可以做到   我實得......3月6日  姐係仲有?多日ar??






訪客留言 (返回 ian621 的日誌)


cake0519 於 2009-02-28 05:16 PM 發表:
comment''
戈句口號我次次嗌親刀好想笑''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cindy427 於 2009-02-28 12:05 PM 發表:
學界加油ar!!!
比賽最大ge敵人係自己...戰勝自己便等於戰勝一切...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lounoodle714 於 2009-02-24 01:37 PM 發表:
ComMeNt!..
一齊加油吧!!~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man_i_8 於 2009-02-22 08:16 AM 發表:
CMCM''!!
學界要加油啊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love6269981 於 2009-02-22 12:45 AM 發表:
CM
CM
肥昌令到我笑到肚痛....
加油呀!
比d心機練習!
因為過左12點所以係22日開始計....
所以應該得返13日時間!
加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty16 於 2009-02-21 09:42 PM 發表:
好好笑lOr,,
佢笑1次,我笑1次
=v=' 我刀保上1句..
" 笑甚麼笑 "
超好笑..
cOMMEnt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lightfire 於 2009-02-21 09:21 PM 發表:
55...真係好好笑...仲有ar...
迷迷糊糊的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]






 

<

 


 

 
 

暱稱: "Yan'>..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
HAPPY!~
PRACTISE'
...!!
連信心都沒有了'' ...
2010-05-06


» 日誌分類
全部 (125)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章



» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
=>甘仔
=>丫煊
Mr.hin (kelvin_1128)
~~ (wkf0901)
=>Pumpkin
子賢* (Eric_IN2670)
kaman (Qooooo)
=>gap頭
☂.·° IvY❧ ✿ (Ivy2427)
=>Mei婷
=>Elaine
=>C姐姐
♂傻仔輝♀ (louis1994515)
=>so文
=>man i
=>小邦
=>Tong
=>丫ling
°ぷ ܤ呀慶 (k1ngmon)
=>小邱
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 981
今日人氣: 4
累積人氣: 7400
» 站內搜索
RSS Feed