Create a MySpace Playlist at MixPod.com
大家覺唔覺得少女時代好靚女呀! >.< 我真係好鍾意佢地! 真係好想佢地泥香港 如果佢地泥香港""我一定去睇同問佢地one night 要?$$ 哈哈 講下笑姐 大家唔好信! 不過佢地真係好靚女!!@.@ 佢地D歌好好聽
例如 le 首'''GEE''' 大家聽下好唔好聽?