今日好開心呀~.睇左e生
e生比左隻好正既藥我..
我e+可以講留野la~..之前成口(非知)
想食野都係唔到..我留下個e生唔知比左d咩野我呀.
e+止曬痛..不過有小小苦+脾脾地..
但係都已經好好架la..可以講反野.
決定左就決定左~
我同自己講左如果星期日前唔打比我,ja係大家冇可能一齊la.
如我所願..佢係冇打o既.ja係冇可能la..
叫左伍仔唔好幫我打比佢..佢就成日打比我叫我呵反慧慧
神經病-=-..廢事到時又煩襯人la.係唔係先.
希望伍仔今日冇打比佢la..e+都6點08分
慧慧仲未打比我.我了解了...
|