POTATO - 幾十年前的BLOG
*!薯仔/|既︶世+﹏界_∼!
世界此刻已不屬於我...
iat
暱稱: Potato
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
其實早就換左BLOG咯
又到新既一年啦.....
勁舞團2.0更新(有BT)&...
好無奈呀!
好搞野!好一架hk小巴!
文章分類
全部 (77)
'日記__x* (29)
`█!勁舞|__*mv (7)
-3-音mus樂i版c┴ (15)
得閑就寫下既 (13)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
ansel
cfckin
lvyteng
NIS523
SIU_HAN
STaNeY
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 64
今日人氣: 11
累積人氣: 64574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


今日,,都ok正常既 分類: '日記__x*

今日遲到呀!...  8:00先起身...

返到去都8點半啦 遲左到仲要等呀sir落尼接我走呀..

但係第 一堂呀sir有堂上= =”  所以我企足成堂呀sir先尼搵我.

企到我腳仔都軟埋...唉 !不過都無乜野既

我讀工聯讀左咁耐都係第一次要企咋xd 

聽日要早d起身..唔要遲lu...

寫到呢到  突然 諗到一句野..我fd北極熊成日講架..聽到我有d無奈囉

”莎士比亞說:愛,是一種甜蜜的痛苦..”佢仲要用埋普通話

跟住其他人仲同埋佢一齊講...= =”

the end

發表時間:2006-10-20 06:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 iat 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]