諗起琴日同老豆 柳 6月 雪糕 2個妹 紫雲 呀曜 仔仔 小郭 係尖沙咀打邊爐...
好爛呀...6月小朋友又係咁捉我影左好多相-3-
今日23號 曜講話同我出去玩...唔知去邊呢..曜玩埋今日又要返上海= =
快d做完野好返黎香港搵我地啦-v-
25號我搞生日...唔知有幾多人呢...
等老豆封大利是 哈哈~