今日打學界
打輸左!
本生令先8分之後比人追反
去到中場好緊張只係差4分
跟住比人追多我地10分
我地追反4分又比佢地人多4分所以我地輸左但我信佢地打吾贏信義
唉唉唉!
我好耐冇打Blog了
我今日都算開心
但係就好
因為吾再諗野
專心打波
我同D隊友打打下比賽
突然之間有人叫伯裘加油
跟越叫越大聲
我好多謝佢地幫手打氣
原來用一個好的方面諗
係一件好事來嫁
我好似冇甘憎你了
自己估下邊個