今日因不知明事件而放期一天~ (謎:校慶就校慶啦!不知明事件 懶神秘咁)
所以多左無聊的8個鐘~(應該好多人會羨慕X) )
係呢8個鐘裡面首先用左成個幾鐘黎搵番之前成日都搵唔到既真•戀姬無雙既OVA黎的~
某豆又話有問題唔比睇~某遊又係一樣~一個二個係度懶神秘=P (謎:我想講懶神秘果個係你囉!)
因此周遊列網去搵LINK黎下載
當然係現今既日子~網上面係冇乜可能搵唔到想要既野~除非係冇心機搵~
所以個幾鐘頭又用左個幾分鐘黎下載~
睇既目的就當然係為左睇美以既出場~にゃ~
果然~皇天不負有心人~好快就見到多拉 米琪同埋夏姆出場~
而美以亦都會出場啦~不過把聲比我既感覺頗奇怪的~可能岩岩睡醒~(XD)
不滿一 美以出場時間太短了-3-幾分鐘後睡左~不過很可愛很萌的說XD
當時腦海突然浮出一句寒蟬中禮奈既一句[很想帶回家XD]~! (謎:世界又多個變態...唉.. 冰:...)
!!!講開又講~都好耐冇睇過寒蟬0.0~搵日搵番晒出黎一次睇晒佢先~
不滿二 美以出場次數太少-3-不過可以理解...
にゃ~
|