又嬲又笑吶..
好嬲呀!
比個姓左既罰囉._.
真系好無聊..
做左一做功課就比佢罰我抄同寫道歉信囉.v.咩料
算啦~
最近好多功課呀>□<
多都做吾曬..連測驗既野都多左._.數學吶....
好開心既系呢._.
就系今日阿TIM打過黎...
講野都好開心囉!!雖然佢講野同寒一樣咁快!!!
雖然我請佢食檸濛啦~
希望佢吾好介意啦...
哈哈
今日系咁多-X-