今日因考英文聆聽,而遲左十五分鐘落堂,
英文堂之後既係音樂堂。
今日既音樂堂都要考筆試,
但由於遟左十五分鐘,
所以班長一等到英文老師走後,
就「積」刻去「允」音樂老師,
點知佢黎到,竟然唔係考試,
而係鬧我地。
話我地懶,唔想考試。
咁樣「比」佢屈法,真係唔「底」
今日既英文老師好變態。
D同學係早讀課時唔記得帶英文廣泛閱讀,
老師竟然要D同學抄TB。
之後,每唔記得帶一樣野,就抄一次書。
如果再唔記得帶,就要留堂。
係休息既時候,有個同學想補翻「尋」日既愚人節,
於是佢同我講:
哈...
真係笑大人個口。
唔知今日係唔係因為愚人節既關系,
教英文的老師竟然轉左令一個好惡既老師。
勁無奈...
今日有個女同學竟然因為係愚人節,
而係每個男同學既耳邉講:
笑死我!!!
哈...哈...哈...
一個心理測驗的網址:
http://www.ent365.com/gamegod.asp?num=105467938916001
自從提早放假後
我就冇寫blog啦
以家又要翻學啦
而我都要開始寫blog
入正題:
今日開始一連串既說話考試,首先係英文,跟住就係普通話...
考英文果陣時,我好驚自己唔識。
輪到「褒東瓜」,就黎到我時,點知老師話够鍾,下次先至到我考...實在太好啦!!!