今日都冇咩特別野既~~~呆下咁lo~ka~有幾日冇打qooza係因為掛住打機既關係~~XDD而且qooza load得慢~~所以冇打la~~宜家睇下睇下~好似冇物人黎啵~~@@"有黎過既cm下la~ka~唔係唔知嫁~黎完唔cm,好似唔係幾好啵~~ka~- -"""""今日都悶嫁~~賣廣告見到異形1,2,3,4~幾好睇嫁!中意睇恐怖or睇人死就睇la~不過睇完發惡夢唔關我事嫁!ka~XD仲有殺人不分左右~3級既,係暴力呀!唔係個d野呀...- -""""""
今日係咁多la~~要睇電視+動漫la~記得cm呀>.<"~
|