今日返學,我地2e朝頭早要分享d野,
後日就到我la- -
iq題老師唔比再講
所以我決定做一次好大膽既嘗試,
棟篤笑!我地班係2個人1team,
我同李培泓一組,
真係好正,因為
佢係一個搞笑既天才
我今日試一試我既gag
點知阿榮係度狂笑,
我真係好happy,
因為我既潛能有人搵到,
後日就係我了,講咩題目好
搵人比d題目我,等我可以
諗下,thx
又係低b故事既時候