/◆∣◇/也許做人/□
\■/ 太難吧/★∣☆/
今日睇左幾遍野
忽然覺得好傷感
做人太難啦
點解要有痛若,有淚水,有傷心
點解要當別人有幸福時又要搶走佢呢
點解當幸福來到自己身邊ge時又要比幸福有機會走左去
點解明明可以好好珍惜又等到失去左先珍惜身邊ge人係好鍚你
莫非人要有痛若,有淚水,有傷心先叫人生
人ge一生點解唔可以開開心心咁過,反而要流眼淚先開心
細細個都知咩叫關懷,我地要好好反省下啦
記住唔好放棄自己,要珍惜身邊ge人呀!!
這篇報導在說明有對雙胞胎出生的第一個禮拜..
兩姊妹分別放在不同的保溫箱..
但是較瘦弱的女孩快撐不下去了..
於是護士們違反醫院規定..
把兩姊妹放在同一保溫箱..
就在那時..
較健康的女孩把手環繞在她的雙生姊妹身上..
較瘦弱的女孩的心跳恢復正常..
體溫也回升..
別忘了給你所愛的人一個擁抱..
『縱然是不說一句話 也能有微妙的默契存在』
『我喜歡這種不發一語 卻又能彼此陪伴的感覺』

|