今日又係9:30am上sport,
之後俾annie慫恿咗我去行街。:p
又去咗行街買野.......
上完堂,
同阿甄&annie一齊落mk,
又去咗女人街d食肆lunch,
今次去咗一間叫"芝士屋"的,
都幾好味&抵食,
不過.......可能味精多,
食完都幾口渴。
之後我suggest去影貼子相,
so我們就去咗影,
又係超級好笑&白痴la!!!!!
仲影咗2部tim ar,
好好玩~~~~
之後就同annie去行街,
買咗2件衫,
just好普通的衫,
見幾抵so先買,
&買咗隻白羊耳環,
好可愛ga~~~~
亦都買咗隻可愛的介指,
heheeee~~~~~
annie,
你話monday一齊戴ga,
記住la!!!!!
就算俾人話白痴都2份ma!
 
在阿甄&annie的diary copy ga~今日影的貼子相ar!!!!^^
|