今日返tourism,
要人在45mins內做research、整p.p. & present,
超級趕lei!!!!
不過都做得ok ar,
阿甄真係好勁ar,
識得好多野,
都係靠她先做得咁快!
臨落堂時派quiz的卷,
result好過上次的marketing,
不過仲係一個miss認為未達標的分數,
但係都係一個大部分人拎到的分數,
so都叫不過不失la!
anyway,
下次要再努力d,
要有80 or above ar!!!!!!
加油ar~~~~~
lunch同7個teamates一齊去食豆腐花,
又真係幾滑幾好食wor,^^
好鍾意食豆腐花,
而且又平la,
我仲食咗個牛肉飽,
只係食咗$8,
超抵lei~~~~~~
之後又未夠鐘返工,
就返494的common room hea時間,
好彩有ann & coey陪我,
唔駛咁悶lei!
之後terry都嚟咗,
估唔到d同學仔咁勤力wor,
不過都係做下樣,
實際上係吹水,:p
之後夠鐘就同karen行去炮台山。
夜晚去返臨時part-time,
返工商銀行招股去幫手,
去炮台山返,
超近我返學的north point lei,
actually都係一份幾hea的工,
really做野的時間只有大約1.5hrs,
&最最最unexpected的就係竟然咁都撞到鐘聲人,
又會咁啱坐埋一齊wor,
世界真細小?!
雖然份工唔辛苦,
but我6am起身,
6:30am出門口,
去到凌晨1am先返到屋企,
真係攰到死咗!!!!!!!
好彩tmr係返1pm,
唔駛6am就起身。
|