今日去咗hku space的註冊日,
終於知道自己幾時開學、去where返學等資料la,
唔駛再俾人問到口唖唖,
乜都答唔知lu!:p
我們嗰科有over100人ga,(好多人ar!!!!)
so聽說會再分2~3班,
可能要同christy分開tim!= .=
我要去北角返學ar,
超級遠arrrrrr!!!!!!!
聽個lecturer講我們的科係一d都唔輕鬆ga,
讀1年之後就要做半年的job placement,
做完半年先再讀,
so下年7~12月我就要返工,
今年應該係我最後一次放暑假la,
有d唔捨得哦!
對於就快開學,
真係有d期待ar,
希望會讀得開心la!
不過,
都有d憂慮ga,
唔知適唔適合自己、同d同學的相處......
anyway,
要加油ar!fighting~~~~~
by the way,
我都將會幾busy,
at least會去O camp,(4/9~6/9)
and都仲有d activities,
不過未sure去唔去。:p
終於開始忙lu!
PS ~ 今日除咗christy,仲見到2個鐘聲的同學&周小姐,又會咁啱讀埋同一科!:p
|