buffet
今日mummy放假, 朝早食完早餐, 在市中心行咗陣, 她又話去做facial, so就咁就搞咗半日, 之後就約埋婆婆搭車出九龍城, 我們book咗位去食buffet,^^ 去舊機場富豪酒店, 都幾多野食wor, 仲學金沙整咗個朱古力噴泉, 又有長腳蟹食, d食物都唔錯, 不過當然la, 始終唔及金沙咁多野食+平, 仲有lei, 我最鍾意食的dessert都麻麻地, 唔太好味, tiramisu唔ok, cheese cake個餅底唔太好食, 仲有疏乎厘&泡乎, 不過味道都係普普通通。 雖然dessert唔ok, but overall都ok嘅, and又食到我激飽ar!
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 402 | »
朋友