我做了一件任性的事ar,
其實呢個想法係呢幾日慢慢形成ga,
and then今日我就同咗他講la,
我係冇經過深思熟慮ga,
不過冇所謂la,
我覺得他對我真係幾好嘅,
或者我真係欠他一個機會,
而且我都講清楚我冇鍾意他,
只係一個試用期。
我都唔知我咁做到底好定唔好,
雖然他而家好開心,
不過如果最後都係.....,
咁咪仲hurt!
「塞翁失馬,焉知非福;塞翁得馬,焉知非禍」
對我嚟講,
我會好過d,
至少冇咁覺得欠咗他,
冇咁內疚,
反正都冇bfd,
又應該都唔會有d咩損失,
ya,就係咁la!
um......
突然覺得自己好似係唔點諗就拍拖先拍得成ga,
當我好認真、好深思熟慮時,
就拍唔成ga la!
anyway,
唔諗咁多la,
俾個機會他,
亦俾個機會自己la!
|