今日終於考堆最後1科la,
我的a-level終於完結la,
真有點不太相信。
今日的文學考得ok la,
我諗合格掛,
anyway,
考得好過mock law!
(haha~不過mock時我係fail ga wor)
so although考得好過mock,
都有可能會F ga!
長文有條題目係好白痴ga——"去吧!超人",
我見到時呆咗,
簡直唔係人揀ga!
(不過我都聽講有d人揀咗)=="
so我梗係作另外嗰條la——"看表演"。
至於課文都揀到題目,
算係貼得中la!
我今朝2am先sleep,
and then 6am起身,
as又唔知考場喺邊,
so又要早d去搵,
睇過幾次map,
大約知道位置,
其實都唔太難搵,
at least我一搵就搵到,
冇蕩失路。
我只係訓咗4 hrs,
不過就又要考6 hrs.試,
上午考完,
又好似中史咁,
冇去食野,
as想留喺school study,
+根本唔想食野,
我發覺當上午考完下午又考,
我就會唔想食野,
so就當keep fit la,
食少1餐唔會死嘅。
and見到阿沈,
陰錯陽差下他俾d fd留低咗,
so陪我一齊唔食lunch & study,
不過其實邊係study ar,
actually我們喺度chat!
講d野俾你們知ar,
mummy呢排真係識講笑咗ar,
(有愛情的女人果然係唔同d ga)
早2日講開琳琳,
她話琳琳係我的斷背山朋友ar!!!!!!
wkakakakaka~~~~~(真係笑死我la!)
大家要記住la,
我係les ga~~~~~
PS ~ 今晚要睇tru calling & 靚太ar,
我而家要去補眠先la,
陣間先再起身睇tv!
|