今日終於測晒驗la,
可以無牽無掛咁去玩lu!
下午出咗街同Suet一齊食lunch,
(大家都著咗裙+黑色絲襪ar)
我們去咗"味千"ar,
as大家都未食過,
so咪去試下law,
um...............
我覺得ok la,
又唔待覺特別好食,
真係好似Suet講咁ar,
試過之後下次唔晒再去。
食完野,
喺市中心行咗陣,
睇嘅都係化妝品,
又去咗銀行入錢,
之後就一齊行咗返去我屋企,
試化妝ar,
仲有傾下野la!
去到6點多d Suet就走la~
係la,
仲有樣野幾搞笑ga,
就係一返嚟我就諗住send e-mail同嗰個人講我入咗錢,
叫吤i以寄枝Mascara俾我,
Suet仲猛話要催佧r,
如果唔係嗰d人會拖得就拖ga,
點知一online就見到卲end的一封e-mail,
話已經見到我入的錢,
叫我俾個地址吤h寄,
我同Suet見到封e-mail一齊爆笑,
as我們去入錢直到返屋企online,
只係兩個半鐘頭內的事,
而且仲諗住要催奀H,
點知.................
hehe~
anyway,
it seems that有望在Fri.前收到枝Mascara,
咁我就可以喺Christmas用la!!!!!!
|